درباره شرکت دستمال کاغذی گلریز
نوشته شده توسط : admin


گلريز توليدكننده انواع محصولات كاغذي و بهداشتي اعم از دستمال كاغذي ، دستمال هاي توالتي ، دستمال هاي حوله كاغذي، دستمال هاي جيبي، دستمال هاي گلدار با بيشترين تنوع توليد ، پوشک و نوار بهداشتی در بين كارخانجات توليدي داخل ايران مي باشد و اينك با بيش از 55 سال سابقه توليد بيش از 12 درصد از سهم بازار دستمالهاي كاغذي كشور را در دست دارد و به طور متوسط طي 4 سال گذشته هرسال 35 درصد بر توان توليد و حجم فروش خود افزوده است. گلريز تنها شركت توليد كننده محصولات كاغذي بهداشتي در ايران است كه داراي سازمان فروش مستقـل به صورت شبكه فـروش و توزيع مويرگي است . استفاده از جديدترين ماشين آلات توليد و نيز واحد ماشين سازي يكي از برجسته ترين ويژگي هاي گروه گلريز مي باشد كه بسياري از ماشين آلات مورد نياز شركت از طريق اين واحد تامين مي گردد.
به دليل رشد قابل توجه ، طي 10سال گذشته و نيز ايجاد اشتغال پايدار در طي 8 دوره ، مديريت شركت گلریز به عنوان كارآفرين نمونه استاني و نيز يك دوره به عنوان كارآفرين نمونه ملي موفق به دريافت لوح افتخار از مقام محترم رياست جمهور شد. همچنین طی دوره های متوالی بعنوان واحد نمونه از سوی سازمانهای صنعت ، معدن ، تجارت و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و اداره نظارت بر مواد غذایی انتخاب و مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس از مقامات کشوری گردیده است.
شایان ذکر است گلريز پس از 4 سال تلاش و همكاري با 2 دانشگاه معتبر كشور در سال 2016 موفق به کسب عنوان شركت دانش بنيان با رتبه B گرديد و اين شركت بنا دارد به زودی گريد دانش بنياني خود را به رتبه A ارتقاء دهد . توليد محصول Nanotex كه تنها محصول سلولزی ضد میکروب در دنیاست و با استفاده از فناوری نانونقره تولید شده و این محصول علاوه بر ایران در ایالات متحده آمریکا و 148 کشور دیگر دنیا نیز ثبت اختراع گردیده و امتیاز آن تا 20 سال آینده در انحصار هلدینگ گلریز می باشد و همچنین کنترل کیفیت این محصول تحت نظارت انستیتو پاستور ایران است ، نیز از دیگر افتخارات این شرکت می باشد.
مدیران آینده نگر گلریز با همراهی گروهی از متخصصان برجسته همواره در تلاشند که با استفاده از امكانات مدرن آزمايشگاهي و ماشین آلات پیشرفته و همچنين آخرين تكنولوژي روز دنیا این برند ، به جایگاههای برتر جهانی عصر جدید ارتقاء یابد.
برند گلریز نه تنها تعهد به تدوین راه حل های نوین بلکه بازتابی بر ایجاد راه کارهای هدفمند و متمرکز آن است که سوق یافتن مشتریان این برند را به نسل آینده تضمین می کند.

منبع: golrizpaper.com





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: